FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Co należy zrobić ze starymi kartami przedpłaconymi (czarne)?

Stare karty (czarne) są ważne do końca czerwca/lipca 2020 r. Jeśli masz środki na karcie oraz numer PIN, wykorzystaj je do końca tego terminu. Środki ze starych kart nie przechodzą automatycznie na nowe karty.

Zgubiłem PIN do starej karty przedpłaconej (czarnej). Jak mogę go odzyskać?

Numeru PIN do starej karty przedpłaconej (czarnej) nie można odzyskać. Zgromadzone na karcie środki nie przepadną, ponieważ będzie możliwość złożenia wniosku online o przeksięgowanie środków na nową kartę (białą). Więcej szczegółów w zakładce Profil / Moje karty / Przeksięgowanie środków. Na urządzeniach mobilnych wybierz ikonkę karty i kliknij w numer karty, który się pojawił, aby przejść do zakładki Przeksięgowanie środków.

W jaki sposób mogę sprawdzić saldo karty przedpłaconej oraz historię transakcji?

W celu zapewnienia bezpieczeństwa sprawdzenie salda karty oraz historii transakcji jest możliwe jedynie za pośrednictwem strony internetowej www.openbenefit.pl/jeronimo. Wejdź w zakładkę Profil, a następnie Moje Karty i wybierz Saldo i historia transakcji.

Posiadam nową kartę, a przy rejestracji wpisałem inny numer karty. Czy muszę rejestrować się jeszcze raz?

Po otrzymaniu nowej karty pracownicy, którzy są już zarejestrowani na stronie www.openbenefit.pl/jeronimo, nie muszą się ponownie rejestrować. Wystarczy, że po zalogowaniu dodadzą ręcznie nową kartę w zakładce Dodaj Kartę. Aby dodać kartę, musisz podać pełen numer karty oraz kod NIK. Dane znajdziesz na kartce, do której była przyklejona karta.

Gdzie mogę płacić kartą przedpłaconą?

Kartą przedpłaconą możesz płacić w sklepach Biedronka oraz drogeriach Hebe. Kartą przedpłaconą nie można:

  • Płacić w innych sklepach.
  • Wypłacać gotówki ani sprawdzać salda karty w bankomatach.
  • Realizować transakcji zbliżeniowych.
  • Realizować transakcji na odległość (tzn. transakcji niewymagających fizycznego przedstawienia karty przedpłaconej, w których autoryzacja następuje po podaniu wszystkich lub wybranych danych karty przedpłaconej).
  • Dokonywać innych czynności.

Co zrobić, jeśli na stronie wyświetla się niepoprawna data ważności karty lub saldo karty?

Jeśli na Twoim profilu wyświetla się niepoprawna data ważności karty, błędne saldo lub nie możesz odczytać danych, w pierwszej kolejności spróbuj:

  • Sprawdzić zasięg połączenia internetowego.
  • Odświeżyć stronę internetową.

W przypadku słabego połączenia internetowego proces ładownia danych na stronę może zostać przerwany – pojawią się na nim błędne informacje. Jeśli połączenie internetowe jest stabilne, dane wyświetlą się prawidłowo.

Odświeżyłeś stronę i dysponujesz dobrym połączeniem internetowym, a na Twoim profilu nadal wyświetlają się błędne dane? Koniecznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 22 228 60 04.

W przypadku wyświetlania salda karty i historii transakcji, informujemy, że po każdej płatności kartą przedpłaconą bank ma 7 dni na rozliczenie transakcji od daty jej dokonania. W związku z tym, mimo że saldo widoczne na profilu jest od razu pomniejszane o kwotę danej transakcji to sama transakcja, o którą zostało pomniejszone saldo może być widoczna na profilu w ciągu 7 dni od jej dokonania.