Witaj na nowej stronie Openbenefit
Zaloguj się wykorzystując swój dotychczasowy login i hasło.
Przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o aktualizację lub potwierdzenie swoich danych.
W przypadku napotkania problemów zapoznaj się z listą najczęściej pojawiającymi się przypadków.
-
Nie mogę się zalogować. Zapamiętane w przeglądarce login i hasło wyświetlają się jako niewłaściwe.
Wprowadź login (adres e-mail) oraz hasło jeszcze raz, wpisując je samodzielnie. Przeglądarka może źle podpowiadać dane ze względu na zmiany, które miały miejsce na stronie.
-
Nie mogę się zalogować - zapomniałem hasła.
Kliknij na napis ‘Odzyskaj hasło’ umieszczony obok niebieskiego przycisku „Zaloguj” i postępuj zgodnie z dalszą instrukcją.
-
Nie mogę się zalogować. Wprowadzam poprawne dane, a pojawia się informacja o niewłaściwych danych.
Zastanów się czy nie jesteś już zarejestrowany przy użyciu tego samego loginu (adres e-mail) na stronie up-karty.pl lub innej stronie, w której nazwie występuje słowo Openbenefit.
W domenie Openbenefit lub Up-karty możesz posiadać tylko jedno konto na jednym adresie e-mail.
Jeśli tak jest to możesz zarejestrować się jeszcze raz wykorzystując w tym celu jako login swój numer telefonu.
-
Nie mogę się zarejestrować.
Zastanów się czy nie jesteś już zarejestrowany przy użyciu tego samego loginu (adres e-mail) na stronie up-karty.pl lub innej stronie, w której nazwie występuje słowo Openbenefit.
W domenie Openbenefit lub Up-karty możesz posiadać tylko jedno konto na jednym adresie e-mail.
Jeśli tak jest to możesz zarejestrować się jeszcze raz wykorzystując w tym celu jako login swój numer telefonu.
-
Karta, która wprowadzam w procesie rejestracji pokazuje się jako niewłaściwa.
Karta może być użyta tylko raz na stronach w domenie Openbenefit lub Up-karty.
Jeśli posiadasz tą kartę przypiętą do innego konta np. na stronie Up-karty.pl musisz ja najpierw usunąć na stronie Up-karty i dopiero możesz ją wykorzystać do rejestracji na Openbenefit.pl/jeronimo
-
Jestem zalogowany, ale nie mogę dodać karty
Jeśli nie możesz dodać karty na Openbenefit.pl/jeronimo, to oznacza, że prawdopodobnie masz już ją przypiętą na innej stronie w domenie Openbenefit lub Up-karty.
W ramach Openbenefit i Up-karty jedna karta może być przypisana tylko do jednego konta.
Jeśli chcesz dodać kartę do Openbenefit.pl/jeronimo musisz ja najpierw usunąć na innej stronie Openbenefit lub Up-karty.