Witaj na nowej stronie Openbenefit

Zaloguj się wykorzystując swój dotychczasowy login i hasło.

Przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o aktualizację lub potwierdzenie swoich danych.

W przypadku napotkania problemów zapoznaj się z listą najczęściej pojawiającymi się przypadków.

  1. Nie mogę się zalogować. Zapamiętane w przeglądarce login i hasło wyświetlają się jako niewłaściwe.

    Wprowadź login (adres e-mail) oraz hasło jeszcze raz, wpisując je samodzielnie. Przeglądarka może źle podpowiadać dane ze względu na zmiany, które miały miejsce na stronie.

  2. Nie mogę się zalogować - zapomniałem hasła.

    Kliknij na napis ‘Odzyskaj hasło’ umieszczony obok niebieskiego przycisku „Zaloguj” i postępuj zgodnie z dalszą instrukcją.

  3. Nie mogę się zalogować. Wprowadzam poprawne dane, a pojawia się informacja o niewłaściwych danych.

    Zastanów się czy nie jesteś już zarejestrowany przy użyciu tego samego loginu (adres e-mail) na stronie up-karty.pl lub innej stronie, w której nazwie występuje słowo Openbenefit.

    W domenie Openbenefit lub Up-karty możesz posiadać tylko jedno konto na jednym adresie e-mail.

    Jeśli tak jest to możesz zarejestrować się jeszcze raz wykorzystując w tym celu jako login swój numer telefonu.

  4. Nie mogę się zarejestrować.

    Zastanów się czy nie jesteś już zarejestrowany przy użyciu tego samego loginu (adres e-mail) na stronie up-karty.pl lub innej stronie, w której nazwie występuje słowo Openbenefit.

    W domenie Openbenefit lub Up-karty możesz posiadać tylko jedno konto na jednym adresie e-mail.

    Jeśli tak jest to możesz zarejestrować się jeszcze raz wykorzystując w tym celu jako login swój numer telefonu.

  5. Karta, która wprowadzam w procesie rejestracji pokazuje się jako niewłaściwa.

    Karta może być użyta tylko raz na stronach w domenie Openbenefit lub Up-karty.

    Jeśli posiadasz tą kartę przypiętą do innego konta np. na stronie Up-karty.pl musisz ja najpierw usunąć na stronie Up-karty i dopiero możesz ją wykorzystać do rejestracji na Openbenefit.pl/jeronimo

  6. Jestem zalogowany, ale nie mogę dodać karty

    Jeśli nie możesz dodać karty na Openbenefit.pl/jeronimo, to oznacza, że prawdopodobnie masz już ją przypiętą na innej stronie w domenie Openbenefit lub Up-karty.

    W ramach Openbenefit i Up-karty jedna karta może być przypisana tylko do jednego konta.

    Jeśli chcesz dodać kartę do Openbenefit.pl/jeronimo musisz ja najpierw usunąć na innej stronie Openbenefit lub Up-karty.